Skip to content
24/10/2014 / lernolosada

Pilar: “Non pronuncio ben inglés só manexo ben os idiomas”

rato jato

Para Gato, rato!

Pilar, profesora recentemente chegada ao I.E.S. Antón losada Diéguez de A Estrada, fálanos un pouco sobre ela, contestándonos estas preguntas con sinxeleza.

1/ De onde es?
Resido en Santiago de Compostela.

2/ Con que tres palabras te defines?
Honesta, tolerante e amigable.

3/ Onde estudaches inglés?
Estudei inglés en: Salamanca, Galicia e Londres.

4/ Por que decidiches ser profesora de inglés?
Eu quería ser pediatra, pero con 12 anos dinme conta de que o meu non era a medicina, e como se me daban ben os idiomas decidín selo.

5/ A que idade empezaches a dar clases?
Empecei a dar clases particulares aos 19 anos, e a dar clase nun centro aos 23.

6/ Cres que enseñar con humor é máis fácil?
Axúdame a entender mellor as cousas e a ser feliz. Considero que alguén aprende máis divirtíndose.

7/ Gústache organizar clases diferentes?
Gústame desfacer as clases que xa tiña organizadas.

8/ Gústache dar clase en diversificación?
Elexín voluntariamente diversificación e elixireina para o ano.

9/ Cal é o teu segredo para a boa pronunciacion do inglés?
Non pronuncio ben inglés só se me dan ben os idiomas.

10/ Pensas viaxar a Inglaterra? A que sitio?
Si. A Londres. No 2015.

11/ Cal é o lugar que máis che gusta de Inglaterra?
O lugar que máis me gusta é Londres.

12/ Que é o que máis che gusta do inglés?
O que máis me gusta do inglés é o poder comunicarme con persoas doutros países.

13/ Cales son as túas aficións?
A miña primeira afición é o inglés, despois o teatro, a lectura, escribir, cine e amigos.

Entrevista realizada por: Toño Fuentes 3ºPDC.

Deixar unha resposta

